مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه تأکید کرد؛

لزوم قوت بیشتر برای جشنواره قصه گویی امسال در کانون کرمانشاه 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت: توجه به قصه‌گویی از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید در مجموعه کانون استان کار را با قوت بیشتری پیش ببریم. 
کد خبر: ۱۱۸۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ 03 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدخیاط زنجانی در سیزدهمین نشست شورای فرهنگی کانون کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و توجه به عدالت تربیتی برای کودکان و نوجوانان؛ برنامه عشایر، تقدیر از عضو عشایر کانون نودشه و رونمایی از طرح عضویت در کتابخانه پستی ویژه نوجوانان روستایی و عشایری کتابخوان، از اتفاقات مهمی‌است که توسط کانون استان رقم خورد که تحولی اثرگذار در کانون استان محسوب می‌شود. 
 
وی افزود: تعامل در بخش اداری و مالی و فرهنگی و هنری نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است که طی نشستی در روانسر با شورای اداری و مالی کانون استان، دغدغه‌مندی‌ها طرح شد و به موضوعات مختلف در این زمینه توجه گردید که راهگشا و راهنما بود و مفید واقع شد. 
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به مقوله قصه‌گویی تصریح کرد: توجه به قصه‌گویی هم از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید در مجموعه کانون استان سعی بر این باشد که کار را با قوت بیشتری پیش ببریم. 
 
زنجانی ادامه داد: امید است جشنواره قصه‌گویی امسال پر رونق باشد و علاوه بر کیفیت، با در نظر گرفتن اولویت عمومی‌سازی جشنواره قصه‌گویی، به بعد کمی آن هم توجه ویژه داشته باشیم. 
 
وی خاطرنشان کرد: هدایت موضوع نیز مهم است و نگاه ما بر این باشد که تنها در یک حوزه و موضوع خاص متمرکز نشویم و تنوع را نیز در نظر بگیریم و در این میان مراکز کانون استان نقشی محوری را ایفا می‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار